Contact

Heb je een vraag of wil je iets met ons delen? Stuur ons gerust een bericht of bekijk de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Nee. Nascholingen die via het NIM worden aangeboden zijn enkel toegankelijk voor muziektherapeuten en studenten muziektherapie. Bij je inschrijving geef je daarom je registratienummer bij het Register Vaktherapie op.

 

Indien je niet geregistreerd staat in het Register Vaktherapie vragen we je eenmalig om een bewijsstuk aan te leveren waarmee je aantoont dat je de juiste startkwalificaties bezit. Denk daarbij bijvoorbeeld aan een diploma van of bewijs van inschrijving bij een erkende opleiding tot muziektherapeut.

Hoewel we ook overeenkomsten tussen onze werkvelden zien, zijn er ook duidelijke verschillen tussen muziekagogiek en muziektherapie.

De nascholingen die het NIM aanbiedt zijn specifiek gericht op muziektherapeuten en daarom niet toegankelijk voor muziekagogen.

Bij elke nascholing vind je onderaan de pagina een overzicht van alle geplande edities, inclusief de lesdagen en locatie.

Wil je deelnemen aan een nascholing? Klik dan op de knop ‘Inschrijven’. Vul vervolgens je gegevens in en je ontvangt binnen vijf werkdagen een factuur op het opgegeven e-mailadres. De factuur kun je direct betalen via iDeal, Bancontact of door middel van een overschrijving. De betalingstermijn is 30 dagen.

Zodra je de factuur hebt voldaan is je inschrijving en daarmee je plek voor de nascholing bevestigd. Je ontvangt uiterlijk twee weken voor aanvang van de nascholing verdere informatie over je deelname. 

Ja, dat kan! Bij het inschrijven vul je eerst je eigen gegevens in. Deze gebruiken we om je te informeren over de nascholing. Vervolgens vul je de factuurgegevens in. Dit zijn de gegevens die op de factuur komen te staan.

Houd er rekening mee dat onze facturen digitaal verstuurd worden naar het opgegeven e-mailadres. Indien je werkgever de factuur betaald, dien je deze zelf door te sturen naar je werkgever.

In overleg is veel mogelijk. Wil je een van onze nascholingen incompany aanbieden? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op via post@hetnim.nl. We denken graag mee over de mogelijkheden.

Het kan voorkomen dat je je hebt ingeschreven voor een nascholing, maar door omstandigheden toch niet kan deelnemen. Mocht dit gebeuren, laat dit ons dan zo snel mogelijk weten door een mail te sturen naar post@hetnim.nl.

 

Wanneer je je inschrijving uiterlijk 30 dagen voor aanvang van de nascholing annuleert, ontvang je het volledige inschrijfgeld retour. Annuleer je op een later moment? Dan is restitutie helaas niet meer mogelijk.

 

Ken je een muziektherapeut die in jouw plaats wil deelnemen? Dan denken we graag mee! Wanneer de inschrijving van de persoon die jou vervangt rond is ontvang je volledige restitutie van je inschrijfgeld minus 25 euro administratiekosten. 

 

Ook hebben sommige nascholingen een wachtlijst. Ook hiervoor geldt dat als we iemand kunnen vinden die jouw plaats in wil nemen, we een volledige restitutie van het inschrijfgeld bieden minus 25 euro administratiekosten. 

Contactformulier

Bedankt voor je bericht!

We nemen zo snel mogelijk contact met je op.